Bemutatkozás

Üdvözöllek benneteket a Kit Fit - Be Fit weboldalon. Ahogy azt láthatjátok a téma az egészséges életmód és a mozgás lesz. Leírom nektek saját tapasztalataimat és szívesen válaszolok egyéb kérdésekre is. Tudom, hogy sok embernek nem választás kérdése az egészséges életmód, hanem valamilyen betegség vitte rá, hogy átálljon erre az útra. Segíteni foglak benneteket és várom észrevételeiteket a témával kapcsolatban.

 
Navigáció

CIKKEK

FITNESS

EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD

TIPPEK DIÉTÁZÓKNAK

RÓLAM

EDZÉSTERVEK

ÉTREND CSOMAGOK

 
Társalgó
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Látogatók
Indulás: 2019-10-28
 
Felíratkozás Hírlevélre
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Weboldal infó

 

Főszerkesztő: Kitti

Téma: Egészséges Életmód

Nyitás: 2019. Október 28

Tárhely: G-Portál

Köszönet: Linda

Elérhetőség: email

Zárás: Nem tervezem

 

 
Cikkek

Miért nem működik a diétám?

2020.05.10. 09:13, Kitti

Sziasztok! Először is szeretném köszönteni a sok látogatót, tegnap 239-en voltatok az oldalon. Köszönöm nektek, igyekszem érdekes cikkeket hozni. Most is egy olyan témát szeretnék nektek bemutatni, ami nagyon hasznos lehet mindenki számára. 

Rengeteg diéta jön velünk szembe manapság. Van amik működnek rövid rávon, viszont nem tudunk velük hosszútvon jó eredményeket elérni, nem is feltétlen mindig a diéta jelentheti a problémát, van amikor például egy lelki problémát kell először tisztázni magunkban vagy a motivációt kell a helyére rakni.

  1. Nincs elég motiváció: Ha nincs elég motiváció, hogy belevágj, vagy folytasd, akkor nagyon valószínű, hogy előbb vagy utóbb, de fel fogod adni. Itt tudni kell, hogy életmódot fogsz váltani és motiváljon a tudat, hogy nem csak jobban fogod magad érezni a saját bőrödben, de sokkal egészségesebb leszel, ha jól csinálod.
  2. Nem a megfelelő diéta programot választottad: Biztosan sokan hallottatok már a 90 napos diétáról, esetleg a káposzta diétáról. Ezekkel lehetséges rövid távon 'sikereket' elérni, de súlyos tápanyag hiány léphet fel a szervezetben, melynek következtében a leépülés és izomveszteség is lehet. Nagy esélye van annak, hogy a lefogyott kilók is vissza fognak jönni idővel. A legjobb, ha saját, személyre szabott programot követünk.
  3. Kevés mozgás: Persze, nagyon fontos, hogy az étkezésre is figyeljünk oda, viszont a rendszeres kardió mozgás is segítségünkre lehet a diéta során. Itt is figyeljünk arra, hogy pulzusunk a megfelelő céltartományban legyen.
  4. Csalónapok: Nagyon sokat hallottunk ezekről a különféle csalónapokról. Ezt sajnos egy ideig el kell felejteni, főleg a diéta elején, mert meg fog állni a fogyás. Később be lehet őket vezetni, fokozatosan és oda figyelve, de már csak akkor, ha elértük a kívánt súlyhatárunkat, persze akkor is csak mértékkel.
  5. Nem eszel eleget: Bizony, a koplalás sem megfelelő megoldás, hiszen a szervezeted automatikusan el fog kezdeni raktározni. Meg kell találni a megfelelő tápanyag mennyiséget, melyre a szervezetednek szüksége van és mellette még fogyni is tudsz.
  6. Túl nagyok az elvárások: Sokat akarunk, túl gyorsan. Ez sajnos nem működik, lassan és fokozatosan kell magunkat ráállítani egy új életmódra. Ez persze lassú fejlődést fog eredményezni, de hosszan tartó eredményt csak így tudunk elérni.

Remélem segített nektek ez a néhány pont és sikeres lehet a ti életmódváltó programotok is.

Gyümölcs turmix recept

2020.05.07. 16:52, Kitti

Sziasztok! Ahogyan azt már megszokhattátok tőlem néha hozok nektek néhány gyors és egyszerűen elkészíthető receptet, amivel egy kicsit feldobhatjátok az étekezéseket. Most az egyik kedvencemet, a fehérjés gyümölcs turmixot fogom nektek leírni, ami kiválló uzsonna szokott lenni számomra. Mennyiségeket most csak annyit írok amennyi nekem jelenleg elég szokott lenni, ez természetesen mindenkinek változó lehet.

Hozzávalók:

  • Bogyós gyümölcs (80 gramm)
  • Görög joghurt (120 gramm)
  • Kókusz vagy mandulatej (100 gramm)
  • 10 -15 gramm fehérje por
  • Vanília kivonat - pár csepp
  • Pici fahéj

Miután kimérjük a hozzávalókat mindent egybe kell önteni. Ezeket összeturmixolom és már iható is a nagyon finom gyümölcsös turmix. Aki nem iszik fehérje porokat, az esetleg ki is tudja hagyni helyette tehet bele egy kis édesítőt, abból is steviát. Jó étvágyat hozzá mindenkinek!

Étrend csomagok

2020.04.30. 15:28, Kitti

Sziasztok! Egy jó hírrel szeretnék szolgálni nektek, hamarosan lehet tőlem étrendeket rendelni. Elhoztam nektek a csomag árakat, ezeket nézzétek át nyugodtan és ha bármilyen kérdésetek van jelezzétek bátran. Aki szeretne telefonon is egyeztetni, az írjon nyugodtan emailt, vagy jelentkezzen akár chaten vagy a Facebook oldalunkon. Előrendelni már lehet a csomagokra, szóval jelentkezzetek bátran és igyekszem segíteni mindenkinek.

Ha rákattintasz a képre, akkor nagyobb méretben is megtekintheted.

Nagyon sok érdekes cikkel készülök nektek, rengeteg téma van amit szeretnék érinteni nem csak az edzések, hanem a táplálkozások tekintetében is. Ajánlani fogok nektek néhány vitamint, beszélgetünk egy kicsit teljeskiörlésű dolgokról és természetesen készülőben van 1-2 új edzésterv is amit szeretnék veletek megosztani.

Infó

2020.04.28. 16:32, Kitti

Sziasztok!! Ne haragudjatok, hogy egy kicsit eltűntem, de ez azért volt, mert továbbképzésen vettem részt az elmúlt két hétben, illetve a vizsgák is vészesen közelednek (feltéve, ha hagyni fog a kormány levizsgázni minket) 

Hamarosan rengeteg új infóval érkezem majd hozzátok, hiszen rengeteget tanultam és nemsokára lehet majd rendelni személyreszabott étrendeket is. Különféle csomagok lesznek majd, így ha szeretnétek rendeljetek bátran és kezdjük el együtt ezt a folyamatot.

Addig is lájkoljátok az oldalt a Facebookon: https://www.facebook.com/kitfitbefit

Vagy akár Instagramon is követhettek bennünket: https://www.instagram.com/kitfit2019/

Szép napot mindenkinek!

Sportoljunk a szabadban vagy sem?

2020.04.16. 18:39, Kitti

Sziasztok! Nagyon nagy kérdés mostanában, hogy sportoljunk-e a szabadban vagy sem. Biciklizhetek? Mehetek futni a jelenlegi helyzetben? Kérdezhetik sokan és persze jogosan, de szerencsére a kijárási korlátozás lehetővé teszi ezt a számunkra. Viszont ott a másik része a dolognak, hogy a csapból is az folyik, hogy maradjunk otthon. Azt viszont már korábban is megtanultuk, hogy a mozgás jót tesz az immunrendszerünknek. Személy szerint én a legtöbbet most otthon edzek, de természetesen előfordul, hogy kimegyek egy kicsit futkározni a szabad levegőre is, vagy akinek van kert esetleg ott is lehet akár saját testsúlyos edzéseket végezni.

Számos otthoni formája létezik a mozgásnak, azonban ha mégis szeretnénk kimenni a szabadba, akkor érdemes néhány szabályt betartani annak érdekében, hogy ezt biztonságosan megtehessük.

  • Ne csoportosan mozogjunk. Persze az egy háztartásban élőkre ez nem vonatkozik, de a barátokkal ne most akarjunk közösen bringázni ha egy mód van rá.
  • Nagyon fontos a megfelelő távolság betartása, ami ugye hivatalosan 2 méter. Azonban ez az állítás csak akkor állja meg a helyét, ha éppen mondjuk nem olyan helyen vagyunk ahol nagy a szél vagy esetleg zárt térben, mondjuk a boltban vásárolunk. Kültéri futás esetében ha például valaki tüsszent vagy köhög előttünk mi pedig beleszaladunk, akkor ugyanúgy megfertőződhetünk. Elég sok kutatást végeztek ezzel kapcsolatban külföldön ezért érdemes komolyan venni. Futásnál 4-5 méter távolságot javasoltak, míg bicajozáskor akár 10 méteres távolságtartást is, ha pedig gyorsabb tempóban szeretnénk tekerni, akkor 20 méter lehet a megfelelő.
  • Ha tehetjük olyan helyre menjünk, ahol nincsenek emberek, hiszen ekkor vagyunk a legnagyobb biztonságban. Mondjuk futás egy erdei ösvényen vagy esetleg biciklizés egy elhagyatott út mentén.

Akárhogy is döntünk, ha szeretnénk akkor természetesen van lehetőség sportolni a szabadlevegőn, viszont érdemes figyelni és betartani ezeket a szabályokat mások és a saját egészségünk érdekében is. 

Elejére | Újabbak | Régebbiek | Végére |